compex

Moderators: X-Warrior B AS, Henkie

Post Reply
philotuut
Posts: 140
Joined: Thu, 22. Nov 07, 20:58

compex

Post by philotuut » Mon, 24. Nov 08, 22:21

Wie weet hoe je een mooi compex kunt maken? die van mij zijn net spagettie :evil:
Hoeveel hubs heb ik nodig voor een compex met min 4 stations? en waar te plaatsen op de minimap. Op dezelfde plek als het eerste station of een milimeter ernaast? BVD

User avatar
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 2967
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by X-Warrior B AS » Tue, 25. Nov 08, 18:51

Mooie complexen ? Da's een vak apart ben ik bang... heb ik zelf onvoldoende ervaring mee.

nobaddy
Posts: 26
Joined: Fri, 25. Apr 08, 16:48
x3tc

Post by nobaddy » Tue, 25. Nov 08, 20:13

bij welke X versie?
ik weet niet of er verschil tussen zit maar ik ga uit van Reunion.
Wie weet hoe je een mooi compex kunt maken?
Volgens mij is de enige optie om je complex er iets anders uit te laten zien een schip met tractor beam uitrusten en gaan slepen. (moet je wel doen voor je de hubs ertussen plaatst)
Dit duurt wel een beetje lang.
Hoeveel hubs heb ik nodig voor een compex met min 4 stations?
Voor een complex met 4 stations heb je 3 hubs nodig.
Voor meer stations is het totaal aantal stations -1 = totaal aantal hubs
en waar te plaatsen op de minimap. Op dezelfde plek als het eerste station of een milimeter ernaast?
Als je een complex wil maken is het handig de stations zo dicht mogelijk bij elkaar te leggen anders heb je kans dat je hubs te kort zijn.

philotuut
Posts: 140
Joined: Thu, 22. Nov 07, 20:58

Post by philotuut » Tue, 25. Nov 08, 21:55

Het gaat om xtc
Ben inmiddels wel wat verder maar het is nogsteeds spagettie en steeds meer :lol:

ladys
Posts: 163
Joined: Mon, 10. Mar 08, 15:44

Post by ladys » Tue, 2. Dec 08, 21:34

Ik doe dat niet meer ik had eens 2 stations gekoppeld die 2 zaten zo dicht op elkaar dat ze in elkaar zaten. het was 2 fabrieken in 1 en als ik er langs vloog hoorde je de hele tijd bonk bonk bonk Ik vind het tijd rovend en niet mooi. Het heeft zijn voordele en nadelen. :)

Post Reply

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”