[Split Dragon] wat voor schip kan je er laten docken :?

Moderators: X-Warrior B AS, Henkie

Post Reply
FeverSea
Posts: 12
Joined: Tue, 27. Jan 04, 17:01
x3

[Split Dragon] wat voor schip kan je er laten docken :?

Post by FeverSea » Thu, 5. Feb 04, 13:36

Wat voor schepen kun je laten docken op een Split Dragon :?
Ik weet dat m'n Argon Discoverer er op kan dat had ik al geprobeerd,
maar die heeft een S cargo size en me Argon Nova kan er weer niet op docken ( L cargo size) en ook geen Argon Mercy (XL cargo size).

Ik wil er namelijk het liefst een L cago size schip in hebben of een XL om dat je dan gewoon even snel wapens of energie cells kan kopen voor me Split Dragon,
aangezien deze niet kan docken op Power plant of andere stations.
Maar daar in tegen kan de Split Dragon wel op shipyards docken en trading stations maar die willen niet altijd de spullen hebben die ik moet hebben.

User avatar
Henkie
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 639
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by Henkie » Thu, 5. Feb 04, 18:42

All M5 ships can dock.
All others are just to big.

User avatar
tylium
Posts: 634
Joined: Sun, 30. Nov 03, 09:23
x2

Post by tylium » Thu, 5. Feb 04, 20:54

zoals henkie in het engels zei in het nederlandse forum :P

aleen m5 kunne docken met een M6 maar er zijn mods die een nova op een M6 laten docken
:P somebody did something stupid o no its me :P

FeverSea
Posts: 12
Joined: Tue, 27. Jan 04, 17:01
x3

Post by FeverSea » Thu, 5. Feb 04, 22:20

Aha, das wel jammer.

:idea:
Maar ik kwam er net achter dat je ook kan docken in Home of Light met je Split Dragon bij het Terra HQ station en daar kan je energie cells inkopen voor 16 CR dus dat valt weer mee.
En ik heb ook nog een transporter device gekocht in de Goner Tempel en die geïnstalleerd in me M5 en in me Split Dragon en dat werkt ook erg goed.
Nu nog 1 in me Nova zetten en dan kan je alles zo over pompen zonder ergens te docken :)
:idea:

User avatar
tylium
Posts: 634
Joined: Sun, 30. Nov 03, 09:23
x2

Post by tylium » Fri, 6. Feb 04, 11:09

je hoeft er maar 1 te hebben dus 1 in je schip en de andere hoeven geen transporter net zoiets als star trek ik zag ze ook niet eerst een transport module op de planeet droppen en dan overbeamen :lol:
:P somebody did something stupid o no its me :P

User avatar
Bikkel205
Posts: 112
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by Bikkel205 » Fri, 6. Feb 04, 11:18

Een groot nadeel van een M6 blijft dat je niet kunt opslaan als je gedocked bent met bv equipmentdock. Je zult altijd in een ander ship moeten jumpen of een salvage insurance gebruiken.

Asmodan
Posts: 27
Joined: Tue, 27. Jan 04, 12:01
x3tc

Post by Asmodan » Wed, 18. Feb 04, 12:44

Bikkel205 wrote:Een groot nadeel van een M6 blijft dat je niet kunt opslaan als je gedocked bent met bv equipmentdock. Je zult altijd in een ander ship moeten jumpen of een salvage insurance gebruiken.
Shipyards en Shipwarfs (en variaties daarop zoals bijv. Boron Drydocs) zijn zo groot dat je daar wel kunt docken met je M6 en andere grote schepen.

User avatar
Bikkel205
Posts: 112
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by Bikkel205 » Wed, 18. Feb 04, 12:53

Asmodan wrote: Shipyards en Shipwarfs (en variaties daarop zoals bijv. Boron Drydocs) zijn zo groot dat je daar wel kunt docken met je M6 en andere grote schepen.
Je kunt er inderdaad docken, net als in een equipmentdock en Terracorp HQ. Maar er staat ook niet dat je niet kan docken. Er staat dat je je game niet kunt saven/opslaan.

unlogisch
Posts: 174
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by unlogisch » Wed, 18. Feb 04, 13:59

Sorry, my bad. Je hebt helemaal gelijk.
Mijn vingers typte even iets anders in dan wat ik dacht.

User avatar
Bikkel205
Posts: 112
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by Bikkel205 » Wed, 18. Feb 04, 14:14

?? Heb je 2 accounts? Dat kan.

Geen probleem. Dat ken ik.

Asmodan
Posts: 27
Joined: Tue, 27. Jan 04, 12:01
x3tc

Post by Asmodan » Wed, 18. Feb 04, 15:33

hmm, neej maar wel erg weird. Ik kwam er ineens achter dat ik zomaar als iemand anders (unlogisch dus in dit geval) was ingelogd.

Dat was best unlogisch :lol:

Post Reply

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”