europese versie

Moderators: X-Warrior B AS, Henkie

Post Reply
boeters
Posts: 4
Joined: Tue, 24. Feb 04, 18:36
x2

europese versie

Post by boeters » Tue, 24. Feb 04, 18:40

Hoi allemaal ik had een vraagje kan nergens nog een europese versie vinden wel een winkel gameshop maar die heeft alleen de usa versie is dat ook goed graag wat advies.

Aekhiv
Posts: 156
Joined: Mon, 29. Dec 03, 15:38
x3

Post by Aekhiv » Tue, 24. Feb 04, 19:29

Ja hoor, de USA versie werkt prima, het scheelt alleen een klein beetje (en het is echt heel weinig) met betrekking tot cut scènes. Ook zit patch 1.1 er al op geloof ik (op de Europese versie).

User avatar
Frigonius
Posts: 424
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x2

Post by Frigonius » Tue, 24. Feb 04, 19:37

Aekhiv wrote:Ja hoor, de USA versie werkt prima, het scheelt alleen een klein beetje (en het is echt heel weinig) met betrekking tot cut scènes. Ook zit patch 1.1 er al op geloof ik (op de Europese versie).
Patch 1.2 zit al op de Europese. Koop anders gewoon de Amerikaanse en download de 1.2 patch. Heb je krek dezelfde game als de Europese versie. Behalve dan misschien minuscule details in de weinige cutscenes (zelf merk ik nauwelijks verschil).
"Don't mind the mess, mess the mind !"

Shakermaker
Posts: 15
Joined: Thu, 19. Feb 04, 01:43
x2

Post by Shakermaker » Tue, 24. Feb 04, 23:27

Vandaag heb ik aan de game-babe van boekhandel Scheltema in Amsterdam gevraagd wanneer ze de Europese versie binnen krijgt. Ze zou me bellen dus ik hou jullie op de hoogte. Scheltema is IMHO de beste plek in Amsterdam om pc-games te halen maar als jullie hier andere goede adresjes weten, hou ik me aanbevolen.
I've tried real-life, but the graphics weren't very good.

Stevie13
Posts: 18
Joined: Thu, 12. Feb 04, 20:37
x2

Post by Stevie13 » Sun, 29. Feb 04, 15:19

Het is een onzettende lieve meid, dat zeker :oops: en ze weet ook veel. Alleen Scheltema is erg duur (net als bijna alle andere in nederland)

Maar ik adviseer gewoon spellen in een ander (EU!!!) land aan te schaffen, ikzelf bestel via play.com in de UK, deze vraagt geen verzendkosten en het scheelt gemiddeld zo'n 20 euro per titel, je moet alleen geen haast hebben, want het kan oplopen tot zo'n twee weken verzendtijd, maar ik wil best 20 weken wachten voor 20 euro (of meer als ik bijvoorbeeld meerder kopieen bestel voor familie/bekenden).

X2 had ik dus een weekie of 3 geleden ontvangen voor 17.99 pond :-) (+/- 27 euro)

Post Reply

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”