Конец Egosoft? :(
Moderator: Moderators for Russian X-Forum
Полностью поддерживаю ну не доделали чуток X-Rebirth с этим согласен но вспомните все предыдущие части серии Х в особенности X3-Reunion в день релиза тоже было куча багов и недороботок а сейчас отличная игра и продолжение имеются на ее базеBabenko Gennadiy wrote:Я думаю рано ещё панику поднимать . Эгософт - компания замечательная и люди там работают гениальные ! Они нас ещё не раз порадуют своими прекрасными творениями !! Всё будет хорошо !!!
Полностью такого же мнения. Игра лежит пока "на полке", жду полноценной локализации и доработки. Даже в Земном конфликте штаб-квартиру не сразу прикрутили, не говоря уже про земные верфи, продающие станции.sanya1610 wrote:ну не доделали чуток X-Rebirth с этим согласен но вспомните все предыдущие части серии Х в особенности X3-Reunion в день релиза тоже было куча багов и недороботок а сейчас отличная игра и продолжение имеются на ее базе
Вот и очередное обновление 1.30. Внушительный список исправлений, новые типы кораблей, мастерская Steam и улучшение производительности для некоторых видеокарт AMD:
- • New Feature: Steam Workshop support.
• Improved support for joysticks and multiple input devices.
• Improved mining behaviour for all sizes of ships.
• Improved trade ship behaviour to favour profitable, non-empty runs.
• Improved station scan mode which no longer highlights objects that are not relevant.
• Improved attack and evasive maneuvers and AI.
• Improved flight pathing during normal flight, when following other ships, and when docking.
• Improved collector drone flight behaviour near large objects.
• Improved map handling of ship command hierarchies.
• Improved trade menu, including text search, sorting and colours.
• Improved appearance of small ships flying in lanes around stations.
• Enabled comm/info interactions with player property that is more than 10 km away.
• Added missions relating to the upkeep of ships and stations.
• Added new ship types to DeVries.
• Added list of platform NPCs to station menu (only available if you're in the same zone).
• Added more information and command hierarchy to player property menu.
• Added information to encyclopedia about stations/ships that can be built.
• Added option to stop displaying steering mode message.
• Fixed missing manager comm option.
• Fixed wrong mouse-steering mode being entered in some cases incorrectly when leaving a menu.
• Fixed several other incorrect or inconvenient menu behaviours.
• Fixed calculations for gathering certain resources out-of-sector.
• Fixed player being sent to NPCs on ships or on hostile stations when asking for directions.
• Fixed some objects left in construction state after building finished (still at least one rare case remaining).
• Fixed trade missions not completing if the station storage was full, notably the food trade plot mission.
• Fixed trade ships not stopping their current order after clearing their shopping list.
• Fixed trade orders for selling items using ships in player squad.
• Fixed ships blocking docking bays after having docking interrupted.
• Fixed incorrect docking icons under certain circumstances.
• Fixed not being able to unlock skills of defence officers on platforms.
• Fixed displayed total counts of stored units.
• Fixed drones that should have a commander appearing in property owned menu.
• Fixed destroyed drones not being properly removed from drone storage.
• Fixed incorrect ship position after leaving a highway with a menu open.
• Fixed stations creating trade offers with higher value than it can afford.
• Fixed building and production remaining paused after modules having been hacked.
• Fixed ships assigned to stations being incorrectly assigned mining jobs.
• Fixed outdated trade offer information appearing on event monitor.
• Fixed trade ships assigned to player stations sometimes not updating their range.
• Fixed object menu not restoring after closing station trade offers.
• Fixed production menu information not updating correctly.
• Fixed production showing very long production times in certain cases.
• Fixed production stalling due to stations filling up with intermediate wares.
• Fixed several pathfinding problems, which should prevent ships from flying through stations.
• Fixed ships equiping drones or ammo getting stuck in the shipyard.
• Fixed problem that could cause following ships to get stuck when the target changes zones.
• Fixed most cases of dropped containers being stuck inside each other (can still happen occasionally).
• Fixed architect destroying drones in storage without adding them to the station.
• Fixed issue with parking ships when manager (stations) or pilot (construction vessel) are not present.
• Fixed trade ships waiting too long for a free parking location when intended trade is no longer possible.
• Fixed calculation of required funds when trading with other player property.
• Fixed pilot not being placed on ship's platform.
• Fixed ships trying to go to the same coordinates by default.
• Fixed mining for medium size ships.
• Fixed incorrect mining order for ships which can't transport the mining wares.
• Fixed blocked trades involving discounts if there is only enough money for the discounted amount not the full amount.
• Fixed built ships not leaving the shipyard after shipyard construction module has been destroyed and subsequently repaired.
• Fixed several other cases of ships getting stuck, not moving when they should.
• Fixed owner of fuel station in Gemstone Manufacture.
• Fixed incorrect lasers being used by medium ice collector ships.
• Fixed problem with accuracy of time data in savegames with long play time.
• Fixed rotation of construction ships after flying to build location.
• Fixed visual glitch on map when targeting/entering/leaving highways.
• Fixed animation problem with highways in games with long play time.
• Fixed stalls when entering highways in savegames that have been saved/loaded many times.
• Fixed another cause of the game stalling for a short time.
• Fixed crash when loading certain savegames.
• Fixed several causes of apparently random crashes.
• Various optimisations resulting in performance improvements.
• Significant performance improvements on some AMD graphics cards, particularly R9.
Вашими бы устами... ) Но да, надежда есть, конечно, пока жив эгософт.Babenko Gennadiy wrote:Я думаю рано ещё панику поднимать . Эгософт - компания замечательная и люди там работают гениальные ! Они нас ещё не раз порадуют своими прекрасными творениями !! Всё будет хорошо !!!
Спасибо всем - обнадёжили
И снится нам не рокот космодрома...
Вот официальная информация http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=378073
Ведется работа над патчем под X3: TR/AR , почитайте
Ведется работа над патчем под X3: TR/AR , почитайте
уГу, и кроме как добавить каких то там Графиков на станции у них никаких идей больше нетуkMotion wrote:Вот официальная информация http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=378073
Ведется работа над патчем под X3: TR/AR , почитайте
Понятно. Масло масляное. Дождусь принципиально, чтобы поиграть с этим патчем, а потом уйду на другие комосимы. И ни каких более иллюзий.kMotion wrote:Вот официальная информация http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=378073
Ведется работа над патчем под X3: TR/AR , почитайте
Музчинко. Иксы на последнем издыхании и никак иначе. Мне просто очень жаль, что время этого реально прекрасного релиза подошло к своему финалу. А вам напомню-очень хочу, чтобы вы когда-нить поумнели, пусть даже через сто веков)))eliseeff wrote:Заметьте: вас за язык никто не тянул.
Last edited by omega1251 on Sat, 16. May 15, 15:04, edited 1 time in total.
а что не так с тц ап? недвно запускал все прекрасно играется. хорошо что этичасти не забыли. а на реберс как то пофигуomega1251 wrote:Музчинко. Иксы на последнем издыхании и никак иначе. Мне просто очень жаль, что время этого реально прекрасного реализа подошло к своему финалу. А вам напомню-очень хочу, чтобы вы когда-нить поумнели, пусть даже через сто веков)))eliseeff wrote:Заметьте: вас за язык никто не тянул.
There is my opinion: no more egosoft games, except fully playable DEMO-VERSIONS. I want know what i paid for.
Waiting X4 for PC
[ external image ][ external image ]
http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=359047&start=0 it's for L. Bernd
Waiting X4 for PC
[ external image ][ external image ]
http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=359047&start=0 it's for L. Bernd
Таки я то надеялся на чудо. Ну, к примеру, что они доведут до ума автопилот или система прицеливания из идиотской превратится в ту, которая будет позволять ей максимально эффективно выполнять свою работу. Уже эти две причины ставят под сомнение эффективность данного космосима.Я уж не говорю про тупые ролики в АР, где лучше бы их оставили на аглицком, не коверкая русский язык, а был бы текстовый перевод, ну и миссии, как в той же АР , играя за содружество-я не столько играл, сколько лез в "Элиту", чтобы узнать-что ж там допетрили мужики коллективным разумом. Ну и тд. Можно многое припомнить-наберётся вагон и маленькая тележка того, чего в этом космосиме быть не должно. Ну и убило то, как разрабы обошлись с нашими героями, да и с сюжетной линейкой в целом. Уверен, для многих это было неприятным сюрпризом.rpek32 wrote:а что не так с тц ап? недвно запускал все прекрасно играется. хорошо что этичасти не забыли.
Ахаха. Это-да)))rpek32 wrote:а на реберс как то пофигу
насчет сюжеток все что могу сказать - было бы круто если бы их интегрировали из тц в ап.
There is my opinion: no more egosoft games, except fully playable DEMO-VERSIONS. I want know what i paid for.
Waiting X4 for PC
[ external image ][ external image ]
http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=359047&start=0 it's for L. Bernd
Waiting X4 for PC
[ external image ][ external image ]
http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=359047&start=0 it's for L. Bernd