Weet niet meer verder.

Moderators: X-Warrior B AS, Henkie

Post Reply
Kamphuis. J
Posts: 5
Joined: Thu, 25. Dec 03, 18:18
x2

Weet niet meer verder.

Post by Kamphuis. J » Mon, 22. Mar 04, 09:36

Kan iemand mij helpen, ik heb mijn message log gewist en weet niet meer verder. Ik heb mijn wingman in brennan's triumf verlaten en wat credits verdient om een beter schip te kopen.
Maar als ik nou in brennan's triumf kom dan is mijn wingman er niet meer, ook kan ik gewoon naar het broken gate vliegen zonder mijnen tegen te komen, weet ook niet wat mijn missie is daar.
Met andere woorden ik weet gewoon niet meer hoe het verder gaat in het spel en vlieg maar wat rond en verdien wat credits, maar er moet ook een verhaal in zitten en dat ben ik kwijt. het is toch niet zo dat ik opnieuw moet beginnen want ik zit al heel wat dagen te spelen, zodat ik geen zin meer heb voor opnieuw te beginnen.
Ik wil jullie alvast bedanken voor jullie hulp.

User avatar
Dutchman
Posts: 803
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x2

Post by Dutchman » Mon, 22. Mar 04, 10:02

Da's balen als je je hele log gewist hebt :o
Je kunt een walkthrough voor alle missies op deze website vinden.
http://www.the-commander.com/
Onder het tabje "Missions" --> "Main Story" staan alle missies 1 t/m 10 en 11 t/m 20 beschreven.

Veel succes!

User avatar
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 2967
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by X-Warrior B AS » Mon, 22. Mar 04, 18:18

Of als je geen zin hebt om naar die site te gaan, zijn er 3 opties, voor zover ik nu kan bedenken:

- Je hebt de kapotte gate al gescand en moet Saiien2 zoeken in Antigone Memorial.
- Je hebt de missie nog niet gehad en moet eventjes kleppen met Ban Danna op Argon One of Elena Kho op de Terracorp Headquarters (home of light).
- Je hebt de missie gehad maar nog niet voltooid. In dit geval naar de gate toe en effe beide nacelles scannen in je ruimtepak (shift+e om in je pak te klimmen)

succes d'rmee

Kamphuis. J
Posts: 5
Joined: Thu, 25. Dec 03, 18:18
x2

Post by Kamphuis. J » Tue, 23. Mar 04, 13:34

Bedankt, nu weet ik teminste hoe ik verder moet.
Ik had geen zin meer van voren te beginnen omdat ik toch al wat sp had en +/- 4.000.000cr. nogmaals bedankt

Post Reply

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”