ruimtevliegjes vangen

Moderators: X-Warrior B AS, Henkie

Post Reply
meneer123
Posts: 104
Joined: Thu, 26. Feb 04, 13:03
x3tc

ruimtevliegjes vangen

Post by meneer123 » Wed, 21. Jul 04, 19:04

Ik heb net een spacefly collector gekocht, maar het wil nog niet lukken om werkelijk die vliegjes te vangen. Kan iemand mij helpen :?


Is er op internet of dit forum een tutorial over credits verdienen met spaceflies vangen?

Ik heb wel ergens gelezen, dat je ze eerst moet verdoven met een ionD en dan met een spacefly collector vangen (met open cargobay of niet ???), maar kan je ook andere wapens gebruiken b.v. PSG's.

Met welk schip kan je dit het beste doen? Een TS is lastig, want dan heb je geen mogelijkheid tot ionD aan de voorkant, dus b.v. een Mako (of Nova) + TS voor het verzamelen bijvoorbeeld of is er een betere oplossing.

Is er een truc dat je kan zien waar die beestjes zich bevinden?

En het belangrijkst: Hoeveel verdien je per uur met dit gedoe? Dus is het mijn tijd waard.

Blueman
Posts: 715
Joined: Sat, 24. Apr 04, 09:09
x3tc

Post by Blueman » Wed, 21. Jul 04, 22:06

1.het kan door met ions (niet andere wapens) hun verdoven en dan cargo bay openen.

2.ik zou geen TS pakken want zoveel vang je er niet in 1 x.
(je komt ze bijna altijd tegen als je aan het cappen bent met ions (ik dan),ze kunnen ook in sector zetten met veel astroids zoals ore belt.

3.ik denk dat ruilen en schepen kapen beter is.ik ben persoonlijk begonnen met cappen en traden en dan met mijn facs.

User avatar
Henkie
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 639
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by Henkie » Thu, 22. Jul 04, 00:29

Tja, er is genoeg te doen.
"Assassin" missie leveren veel op.. Maar zijn niet voor de beginners.

User avatar
Dirk-Jan
Posts: 470
Joined: Tue, 13. Apr 04, 12:38
x4

Post by Dirk-Jan » Wed, 8. Sep 04, 11:47

vliegjes vangen is pure winst dus wat dat betreft...

PS een pirate TS kan wel een ion-d. op z'n neus dragen!
X4: Let's do this!
(ASUS Sabertooth X99S; i7 5930@3.5; 24GB RAM; RX 580; playing latest vanilla steam version with Split Vendetta on Win10/64, "the young gun''; mogul/captain)
{playing since X-BTF}

the thunder dragon
Posts: 135
Joined: Tue, 3. Aug 04, 19:30
x3

Post by the thunder dragon » Sun, 14. Nov 04, 12:25

in bala gi joy zitten veel ruimte vliegen succes met vangen

Graaf
Posts: 4155
Joined: Fri, 9. Jan 04, 16:36
x3tc

Post by Graaf » Mon, 15. Nov 04, 22:59

Als je kunt landen op een Split Station koop dan een Iguana (TP). De truck is ze te verdoven met de Ion Disruptors, laadruimte openen en over ze heen vliegen. Let wel op dat je ze regelmatig verdooft. De verdoving duurt namelijk niet zo lang.

Post Reply

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”