Længe siden jeg har kigget i forum

Moderator: ncmohr

Post Reply
Bohno
Posts: 17
Joined: Sun, 26. Dec 04, 21:50
x4

Længe siden jeg har kigget i forum

Post by Bohno » Sat, 1. Jan 05, 13:42

Det må godt nok være længe siden jeg har været herinde, havde slet ikke set det danske forum, men lidt finurligt med et sådan, der er jo nok en del der har lidt nemmere ved at formulere sig på dansk end engelsk.
Kan se at der ikke er så meget gang i forummet for tiden ? er der kommet et andet spil der er bedre ? spiller folk ikke mere ? nogen der venter på expansion ? eller noget helt andet ? er selv kommet helt fra at spille, men da jeg går og venter på den expansion, skulle jeg måske få startet op på ny, er lidt rusten i alle de commands der er. Håber de får lagt alt det der mangler ind i spillet. Kan nu heller ikke vente på X2 Online, da jeg tror det vil bringe et extra boost af liv til spillet, håber lidt på at der vil være mulighed for at sætte en LAN Server op.

minik
Posts: 17
Joined: Thu, 4. Dec 03, 20:21
x3

Post by minik » Thu, 6. Jan 05, 18:26

har først lagt mærke til at der har været et dansk forum... mest bruger jeg dette forum til at læse og til hjælp til mit... er selv lige begyndt at spille det igen og venter selvfølgelig på expansion.. som jeg tror bliver meget fed... men det kunne være fedt med en dansk site for X spillene..

Bohno
Posts: 17
Joined: Sun, 26. Dec 04, 21:50
x4

Post by Bohno » Sat, 8. Jan 05, 00:26

har ikke engang kigget efter nogen danske sider, men det kan da ikke passe at der ikke er nogen derude. Kan være vi danskere ikke er så interreserede i X2

minik
Posts: 17
Joined: Thu, 4. Dec 03, 20:21
x3

Post by minik » Sat, 8. Jan 05, 15:14

hmm ja eller også er det fordi der er mange som ikke har opdaget hvor godt det er :P

Bohno
Posts: 17
Joined: Sun, 26. Dec 04, 21:50
x4

Post by Bohno » Sun, 9. Jan 05, 01:42

Tjaaa sådan kunne det jo nok også være :)

Morten
Posts: 327
Joined: Sat, 21. Feb 04, 12:00
x3tc

Post by Morten » Sun, 9. Jan 05, 14:26

Det er jo heller ikke ligefrem meget reklame, der har været for spillet desværre. Det ville da være fedt med nogle flere, der spillede det. Vi må håbe, at der kommer noget mere gang i forummet når 'The Return' kommer.

Morten

Bohno
Posts: 17
Joined: Sun, 26. Dec 04, 21:50
x4

Post by Bohno » Sun, 9. Jan 05, 16:20

Nej reklamen har der ikke været for meget af, et rent tilfælde at jeg faldt over det. Ja tror The Return bliver rigtig godt, men mangler lidt noget multiplayer i det desværre.

Morten
Posts: 327
Joined: Sat, 21. Feb 04, 12:00
x3tc

Post by Morten » Sun, 9. Jan 05, 17:00

Som mange andre har jeg både spillet X:BtF og XT, så jeg ventede spændt på X2.

Multiplayer er der meget delte meninger om. En online del kræver nok for meget udvikling tror jeg, så fokuset ville være fjernet fra single-player. Dette ville være ærgerligt. Desuden ville der være folk med en Odysseys, der bare ville dræbe alle andre - både skibe og fabrikker.

Men multiplayer over LAN ville være fedt. Det at spille med sine venner og flyve sammen i formationer og holde fabrikker kørende sammen ville være fedt. Desuden ville en stor flåde fungerer bedre med mange menneske-spillere.

Måske kommer der en X med multiplayer. Der har i lang tid været snak om en X Online, men så vidt jeg ved er det ikke nået længere end til ideen.

Morten

Bohno
Posts: 17
Joined: Sun, 26. Dec 04, 21:50
x4

Post by Bohno » Sun, 9. Jan 05, 17:06

nej det er stadig ide stadiet, nu konsentrere de sig jo om The Return, men ja bare LAN Multiplayer ville være rart, ofte en masse man skal klare på en gang, ikke helt så nemt at klare alene, men det hjælper nok med det Player HQ der kommer i The Return

Morten
Posts: 327
Joined: Sat, 21. Feb 04, 12:00
x3tc

Post by Morten » Sun, 9. Jan 05, 19:13

Player HQ... kan næsten ikke vente til at se hvad det bliver :)

Det jeg dog glæder mig mest til at se er det, at man kan slå stationer sammen til en. Det er ihvertfald nogle fede screenshots. Tænk i en unknown sector at have sådan et enormt kompleks af stationer :o

Morten

Bohno
Posts: 17
Joined: Sun, 26. Dec 04, 21:50
x4

Post by Bohno » Sun, 9. Jan 05, 22:14

Ja det bliver lidt lækkert at kunne connecte de forskelige stations, så behøver man ikke sende alle de små skibe til at dokke når man flyver sin M2 Titan og skal bruge nogen Energycells, helt sikkert en god ny feature, også at du kan lave loops uden brug af skibe. Men om det bliver billigt er så lige det store spørgsmål ???

Morten
Posts: 327
Joined: Sat, 21. Feb 04, 12:00
x3tc

Post by Morten » Mon, 10. Jan 05, 16:34

Hvis det bliver lige så billigt ødelægger det jo hele ideen i at have mange fabrikker. Selvfølgelig skal det være dyrt, da det jo også er en stor fordel uden at behøve mange transportere.

Hvis man allerede nu vil undgå mange transportere kan man jo bare bruge det signed SDS-script.

Morten

Bohno
Posts: 17
Joined: Sun, 26. Dec 04, 21:50
x4

Post by Bohno » Mon, 10. Jan 05, 20:13

Bruger de signede scripts jeg syntes passer mit behov. :)

Men det hjælper jo lidt på ens resources, at man ikke risikere at 5 skibe pga. at de ikke kan flyve ordentligt eller render ind i et par Xenon eller Khaak ships.

Morten
Posts: 327
Joined: Sat, 21. Feb 04, 12:00
x3tc

Post by Morten » Mon, 10. Jan 05, 20:46

Personligt synes jeg, at BPH-scriptet er genialt. Desværre har jeg ikke endnu fået den op på level 5 (eller hvad det nu er) for at den også kan sælge en fabriks produkter. Derfor synes jeg, at man bliver meget bundet af BPH til at personligt sælge produkterne. Måske kan man sætte et andet skib til at sælge varerne? Dette har jeg dog ikke prøvet.

I øvrigt er det en MEGET god idé med signet scripts fra EGOSOFT. De forbedrer virkelig spillet på mange måder :D

Morten

Bohno
Posts: 17
Joined: Sun, 26. Dec 04, 21:50
x4

Post by Bohno » Mon, 10. Jan 05, 20:50

BPH scripted er meget godt, "men" man skal ha noget andet til at sælge for sig, eller sætte prisen tilpas langt ned til at andre køber fra en, ellers vil der ikke være nogen produktion og derved ingen indkøb.

I en SPP har jeg Iguana på BPH indkøb/salg (lvl hehehe) og Dolphin til salg (de kan jo slæbe en hel del med sig)

Morten
Posts: 327
Joined: Sat, 21. Feb 04, 12:00
x3tc

Post by Morten » Mon, 10. Jan 05, 20:52

Det kunne være, at jeg skulle prøve den kombination :roll:

Morten

Bohno
Posts: 17
Joined: Sun, 26. Dec 04, 21:50
x4

Post by Bohno » Mon, 10. Jan 05, 20:53

Kan altid putte dem væk bagefter, til de skal bruges til en anden fab.

Post Reply

Return to “Dansk / Danish X-Forum”