dit omdat het product niet meer leverbaar was bij de winkel waar ik deze besteld heb.
nou mijn vraag hoe of waar kan ik er snel aan komen.
svp winkel

Moderators: Henkie, X-Warrior B AS
Zo te zien niet op voorraad... mijn ervaringen met Bol.com en spullen die niet op voorraad zijn, zijn niet al te best... Maar goed, misschien dit keer wél 2-4 werkdagen, je weet het nooitnobaddy wrote:ik hoop dat een web winkel ook goed is
http://www.bol.com/nl/p/games/x3-terran ... index.html
Zal wel weer zo'n standaard regeltje wezen om zich in te dekken tegen fraudeurs. Dat is helaas nodig tegenwoordig. Kun je de betreffende regel ook citeren ?Skite wrote:Paypal heeft in zijn voorwaarden staan dat het op elk moment zonder redengeving geld van je mag aftroffelen als zij enkel maar denken dat een betaling of overstorting ongeldig is. Het lijkt wel als of ze een dobbelsteen rollen om te kijken bij wie ze met de hoed langs gaan.
Mijn advies is ten alle tijde paypal te ontwijken!
Was een stevige tijd geleden, paar jaar. Onlangs hebben ze een Nederlands kantoor, er zal wel 't een en ander aangescherpt zijn. Heb ondertussen genoeg vergelijkbare verhalen gehoord. Het mag dan wel een standaard regeltje zijn, je kan ongewild de dupe worden als ze er zomaar zin in hebben.X-Warrior B AS wrote:Zal wel weer zo'n standaard regeltje wezen om zich in te dekken tegen fraudeurs. Dat is helaas nodig tegenwoordig. Kun je de betreffende regel ook citeren ?Skite wrote:Paypal heeft in zijn voorwaarden staan dat het op elk moment zonder redengeving geld van je mag aftroffelen als zij enkel maar denken dat een betaling of overstorting ongeldig is. Het lijkt wel als of ze een dobbelsteen rollen om te kijken bij wie ze met de hoed langs gaan.
Mijn advies is ten alle tijde paypal te ontwijken!