ladys wrote:In midnight star 1 van de argon sectoren is een astoroid met meer dan 100 aan ore.
En colossus kost erkenning bij rassen.. hij beukt bij gates gewoon andere schepen weg.
verders wil ik nog een xenon sector aanvallen en bezetten hoe kan ik dat beste doen. zat er aan te denken gewoon binnenvallen met een zooi schepen en daar gaan bouwen zodat ze niet meer terug komen.
Is dat mogelijk want die sector is eenbelangrijke doorgang om te traden kijk maar in de sector map hij verbind teladie met argon.
en waarom mag ik niet die argon sector met dat getal in??
Nog geen stations, maar wel een Elephant gekocht hehe. Nu weer combat missions doen (of build) om geld te krijgen, en dan denken aan stations .
Waarom bouw je geen fabrieken?? ik heb er nu meer dan 350 en geld stroomt binnen.
MVg ladys
Es kijken...
Asteroids ben ik geheel bekend mee

weet de beste te vinden (*kijkt naar zn sig*)
Met mijn elephant ben ik ook al een paar keer tegen onoplettede schepen gevlogen. Vooral TMs zijn irritant, die komen midden uit de gate, waar ik net naar binnen ga!
Als je stations in een xenon sector bouwt, is de kans groot dat ze 2 uur later in puin liggen, zonder bepaalde mods/scripts kan je een sector simpel wel niet overnemen. De xenon blijven komen!
Argon Militairy sector M135968246 of zo is een zwaar beveiligde sector van de Argon, begin de Final Fury mission (in Omicron Lyrae), hiermee krijg je snel toegang tot deze sector.
Fabrieken, die ga ik nu es beginnen met maken! Moet nog even een tractor beam vinden zodat ik mooi de Complex Cleaner mod kan gebruiken, heb nu, 24 (real life) uren nadat ik mn elephant gekocht heb alweer 30 miljoen!

. Daar zit echt maar iets van 2-3 ingame uur achter

. Ga mooi met een self sufficient L-szed loop beginnen in antigone memorial. Kan ik vast snel uitbreiden met shield factories

.