X Rebirth
Moderator: DJ Die
-
- Posts: 527
- Joined: Fri, 8. May 09, 15:39
X Rebirth
zdá se mi to nebo opravdu je grafika skoro stejna jako v tc? coz by mi nevadilo, alespon by mi to grafika v pohode utahla a doufam ze zase nebude problem s ffdshow jako v tc ktere se mi kvuli tomu sekalo
Seasonic 500W, MSI Z77A-G45, Intel Core i5 3570K 3,40 GHz, 8 GB Dimm DDR 3 1600 MHz, NVidia GeForce GTX 560
-
- Posts: 527
- Joined: Fri, 8. May 09, 15:39
se nedivas na home page egosoftu? ja to sice vim z youtube protoze XUniverseChannel mam v odberech ale egosoft vyda ve ctvrtem ctvrleti novou hru
EDIT: jinak tady je trailer http://www.youtube.com/watch?v=LabrDe4X ... ture=feedu
EDIT: jinak tady je trailer http://www.youtube.com/watch?v=LabrDe4X ... ture=feedu
Seasonic 500W, MSI Z77A-G45, Intel Core i5 3570K 3,40 GHz, 8 GB Dimm DDR 3 1600 MHz, NVidia GeForce GTX 560
-
- Posts: 20
- Joined: Fri, 9. Jan 09, 12:34
Tak GK sa mi zdá vylepšená - lepšie textúry, detailnejšie planéty a vidno už aj ich atmosféru atp. teším sa 

CPU: Athlon II 250 MB: GA-Ma770t-ud3p GPU: ATi HD4770 RAM: Patriot 2x1GB DDR3 1600 CL7 HD:Samsung HD502HJ + Silentbox Acutake Darcdisk 2 PSU: Enermax ECO80+ 400W Cooling: Thermalright Venomous X Black, Enermax Magma @5V, Out-take Enermax T.B. Silence
OC: CPU: 3.00 @ 3.7GHz
OC: CPU: 3.00 @ 3.7GHz
-
- Posts: 527
- Joined: Fri, 8. May 09, 15:39
-
- Moderator (České)
- Posts: 2884
- Joined: Wed, 9. Feb 05, 08:57
nerekl bych ze to vypada podobne vzdyt to je uplne novy engine i kdyz je tam videt jejich prace tak je taky videt ze to je udelane trochu jinak
jinak co se tyce MP s tim muzou vsichni jit do.....
k cemu by byl?
lepsi udelat vybornou SP hru tak jak to delali do ted nez na pul dobrou v MP a na pul v SP
jinak co se tyce MP s tim muzou vsichni jit do.....

lepsi udelat vybornou SP hru tak jak to delali do ted nez na pul dobrou v MP a na pul v SP
Split now give you...AAARRRRGGGHH!
-
- Posts: 527
- Joined: Fri, 8. May 09, 15:39
-
- Moderator (České)
- Posts: 2884
- Joined: Wed, 9. Feb 05, 08:57
-
- Posts: 763
- Joined: Sun, 5. Jul 09, 10:05
-
- Posts: 654
- Joined: Fri, 21. Aug 09, 21:01
Tak to vypadá fakt dobře, grafika se zdá být ještě o kus lepší než v TC. Jinak MP je k něčemu. Já teda nevim jak vás, ale mě už někdy docela štvalo, že se většina lodí chová úplně stejně, reaguje úplně stejně.... podle mě by bylo super, kdyby se komunita XR sdružovala nejen zde na fóru, ale i ve hře. Mohlo by to přinést docela dost nových a dobrých prvků do hry. Třeba že nemusíte mise jen plnit, ale můžete je třeba i zadávat. A mimochodem, když jsem jim psal otázku ohledně MP, odpověděli, že ho hodlají udělat v "blízké budoucnosti", což bohužel tahle hra být může i nemusí.
I když čeho se trochu ve hře bojím je, že píšou (cituji): It gets easy... at first. Ne že bych se bál toho "at first", ale jestli to bude moc lehký po celou dobu hraní....
O pokračování by se jednat mohlo, i když už TC byl takový příběhově dost neurčitý. Ne že by mi šlo o příběh, ale když máte ve hře nějaký děj, dost to pomůže. Přesto by mohli nechat aspoň takové věci jako rozdělení lodí M1, M2 atd.
I když čeho se trochu ve hře bojím je, že píšou (cituji): It gets easy... at first. Ne že bych se bál toho "at first", ale jestli to bude moc lehký po celou dobu hraní....
O pokračování by se jednat mohlo, i když už TC byl takový příběhově dost neurčitý. Ne že by mi šlo o příběh, ale když máte ve hře nějaký děj, dost to pomůže. Přesto by mohli nechat aspoň takové věci jako rozdělení lodí M1, M2 atd.
-
- Posts: 3010
- Joined: Fri, 12. Dec 03, 08:53
No ja osobne mam obavu, ze to bude stejny trend jako u jinych her, tedy udelat to co nejjednodussi, aby se tam muselo co nejmin premyslet abyt to mohl hrat i chovanec ustavu. Neco jako Dragon Age 2, u ktereho ale Bioware konecne tvrde narazili. Mozna se mylim, ale to se dozvime ze pul roku.
Intel Core i5 4590, 2 x 8GB DDR3 1600, MSI GTX 1060 Armor, Asus H97 Pro, Asus Xonar DG, Crucial MX100 128GB SSD + 1TB WD Caviar Blue, Seasonic S12G 550W, Corsair 550D, 22'' LG
-
- Posts: 654
- Joined: Fri, 21. Aug 09, 21:01
-
- Posts: 20
- Joined: Fri, 9. Jan 09, 12:34
No tak ja si myslím, že to zľahčenie myslia skôr na úrvni ovládania a inteface, všetko ostatné ostáva... Egosofti si myslím sú vedomí, že inak to ani nejde...
CPU: Athlon II 250 MB: GA-Ma770t-ud3p GPU: ATi HD4770 RAM: Patriot 2x1GB DDR3 1600 CL7 HD:Samsung HD502HJ + Silentbox Acutake Darcdisk 2 PSU: Enermax ECO80+ 400W Cooling: Thermalright Venomous X Black, Enermax Magma @5V, Out-take Enermax T.B. Silence
OC: CPU: 3.00 @ 3.7GHz
OC: CPU: 3.00 @ 3.7GHz
-
- Moderator (České)
- Posts: 2884
- Joined: Wed, 9. Feb 05, 08:57
jak pise mor egosofti moc dobre vi proc ty hry delaji tak jak je delaji a uz dlouho se mluvilo o nejakem poradnem interfacu pro rizeni velkych flotil atd a to se starym enginem neslo
nejvetsi problem X byl vzdycky ten ze pro novacky nebylo nic poradne vysvetlene a tim padem byla hra na zacatku strasne tezka
a co se tyce MP ja se s nikym zdruzovat ve hre nechci protoze vetsina lidi jsou stejne blbci ktere bavi hlavne kazit zabavu ostatnim.....i kdyz se delalo hlasovani na foru tak to dopadlo tak ze velka vetsina MP nechtela
nejvetsi problem X byl vzdycky ten ze pro novacky nebylo nic poradne vysvetlene a tim padem byla hra na zacatku strasne tezka
a co se tyce MP ja se s nikym zdruzovat ve hre nechci protoze vetsina lidi jsou stejne blbci ktere bavi hlavne kazit zabavu ostatnim.....i kdyz se delalo hlasovani na foru tak to dopadlo tak ze velka vetsina MP nechtela
Split now give you...AAARRRRGGGHH!
-
- Posts: 3010
- Joined: Fri, 12. Dec 03, 08:53
Ale to je prave to, o cem mluvim. O Bioware take vsichni tvrdili, ze umi delat RPG a podivejte se, co za s odpustenim sracku vydali v podobe Dragon Age 2.
Strasne tezky na zacatku byl X: Beyond the Frontier, pac jsme dostali 1000 kreditu a nazdar. Nejen, ze v lodi nebyla SETA, takze obchodovat v Seizwellu bylo na tejden, ale jeste se platilo za salvage insurance, tedy za moznost ulozeni hry. Jo, to byly casy...
Kazdopadne od X2 uz to bylo relativne v pohode (zvlast pri prodani stitu z transporteru od Eleny). Jenze to porad vyzadovalo premyslet. A to je to, ceho se bojim. Ale jak rikam, uvidime za 3/4 roku.
Jinak take doufam, ze tam MP nebude. Kdyz chce nekdo MP, at hraje MMO hry.
Strasne tezky na zacatku byl X: Beyond the Frontier, pac jsme dostali 1000 kreditu a nazdar. Nejen, ze v lodi nebyla SETA, takze obchodovat v Seizwellu bylo na tejden, ale jeste se platilo za salvage insurance, tedy za moznost ulozeni hry. Jo, to byly casy...

Kazdopadne od X2 uz to bylo relativne v pohode (zvlast pri prodani stitu z transporteru od Eleny). Jenze to porad vyzadovalo premyslet. A to je to, ceho se bojim. Ale jak rikam, uvidime za 3/4 roku.
Jinak take doufam, ze tam MP nebude. Kdyz chce nekdo MP, at hraje MMO hry.
Intel Core i5 4590, 2 x 8GB DDR3 1600, MSI GTX 1060 Armor, Asus H97 Pro, Asus Xonar DG, Crucial MX100 128GB SSD + 1TB WD Caviar Blue, Seasonic S12G 550W, Corsair 550D, 22'' LG
-
- Posts: 763
- Joined: Sun, 5. Jul 09, 10:05
-
- Posts: 654
- Joined: Fri, 21. Aug 09, 21:01
Já doufám, že ve hře udělají aspoň pár drobných úprav, a jako první bych uvedl možnost soužívání kláves Shift a CTRL na hromadný výběr lodí, protože pak je dost nuda posílat lodě jednu po druhé, ale je rychlejší to prostě poslat naráz.
Dál si myslím, že by to chtělo zlepšit ovládání M1&M2 a vůbc flotil, protože (možná je to chyba na mé straně, protože jsem si jak idiot nevšim, že už to tam je) by mohly lodě zůstávat zadokované v lodi, i když maj zrovna příkaz chránit ji. Já třeba přišel o 2 M5 chránící aspoň zběžně obchodní Magnetar. Lítali okolo, a pak mám pocit do postupně do něčeho naprali.
Obchodní systém je na tom velmi dobře, i když by to někam chtělo možnost zjistit si, na kolika % je obchodník mezi jednotlivými úrovněmi. Stejně tak nastavení automatického přeskoku nepřátelských sektorů pro UT.
Jinak jak říká plynak, od X2 dál je to docela lehký, zvlášť při prodeji jednotlivých částí výzbroje atd. Teďka by tam mohli přidat ještě něco podobného, jak bylo v plotu New Home, tedy že při obsazování loě musíte uhodnout PIN a následně vyřešit nějakou hádanku. A taky by to chtělo ztížit obchodování, protože je prakticky nemožné v TC zkrachovat.
Jinak za salvage insurance se platí pořád, i když nevim, jestli to tenkrát automaticky ukládalo na stanici.
Dál si myslím, že by to chtělo zlepšit ovládání M1&M2 a vůbc flotil, protože (možná je to chyba na mé straně, protože jsem si jak idiot nevšim, že už to tam je) by mohly lodě zůstávat zadokované v lodi, i když maj zrovna příkaz chránit ji. Já třeba přišel o 2 M5 chránící aspoň zběžně obchodní Magnetar. Lítali okolo, a pak mám pocit do postupně do něčeho naprali.
Obchodní systém je na tom velmi dobře, i když by to někam chtělo možnost zjistit si, na kolika % je obchodník mezi jednotlivými úrovněmi. Stejně tak nastavení automatického přeskoku nepřátelských sektorů pro UT.
Jinak jak říká plynak, od X2 dál je to docela lehký, zvlášť při prodeji jednotlivých částí výzbroje atd. Teďka by tam mohli přidat ještě něco podobného, jak bylo v plotu New Home, tedy že při obsazování loě musíte uhodnout PIN a následně vyřešit nějakou hádanku. A taky by to chtělo ztížit obchodování, protože je prakticky nemožné v TC zkrachovat.
Jinak za salvage insurance se platí pořád, i když nevim, jestli to tenkrát automaticky ukládalo na stanici.
-
- Posts: 20
- Joined: Fri, 9. Jan 09, 12:34
Ovládanie flotíl ako nejakú menšiu stratégiu na galaktickej mape by nebolo odveci...
CPU: Athlon II 250 MB: GA-Ma770t-ud3p GPU: ATi HD4770 RAM: Patriot 2x1GB DDR3 1600 CL7 HD:Samsung HD502HJ + Silentbox Acutake Darcdisk 2 PSU: Enermax ECO80+ 400W Cooling: Thermalright Venomous X Black, Enermax Magma @5V, Out-take Enermax T.B. Silence
OC: CPU: 3.00 @ 3.7GHz
OC: CPU: 3.00 @ 3.7GHz
-
- Posts: 24
- Joined: Mon, 8. Oct 07, 20:00
-
- Moderator (České)
- Posts: 2884
- Joined: Wed, 9. Feb 05, 08:57
ja si prave myslim ze engine predalavali prave kvuli podpore novejsich procesoru a hardwaru obecne a hlavne kvuli lepsimu interfacu k ovladani vlastnich lodi a podobne
a proc by mel clovek zkrachovat kdyz neco dela? ja jsem rad ze ekonomika v X nefunguje podobne jako ekonomika v realu kde se clovek obcas muze snazit jak chce a stejne nema sanci.....
ale rozhodne bych uvital kdyby hra sla trochu pomaleji nez TC kde bylo az moc snadne se vypracovat k lepsi lodi atd
co se Dragon age tyce to je tim ze hru uz nedelali bioware ale delala ji v podstate EA ktera si muze diktovat co chce a jak to chce a bioware uz to jen udelala.....
a proc by mel clovek zkrachovat kdyz neco dela? ja jsem rad ze ekonomika v X nefunguje podobne jako ekonomika v realu kde se clovek obcas muze snazit jak chce a stejne nema sanci.....
ale rozhodne bych uvital kdyby hra sla trochu pomaleji nez TC kde bylo az moc snadne se vypracovat k lepsi lodi atd
co se Dragon age tyce to je tim ze hru uz nedelali bioware ale delala ji v podstate EA ktera si muze diktovat co chce a jak to chce a bioware uz to jen udelala.....
Split now give you...AAARRRRGGGHH!