Kto w młodości nie lubił się bawić klockami LEGO ? No dobra może i znajdzie się kilku takich ... Ale tu nie o tym. Natknąłem się w nowym numerze CD-Action na reklamę LEGO Marvel Super Heroes i postanowiłem sprawdzić 'z czym to się je' na YouTube. A oto wyniki - wgniotło mnie w fotel. Nawet serwis IGN dał tej grze porządną ocenę. Gra jak dla mnie idealna :D
1.Otwarty świat - jest
2.Nieograniczona rozwałka - jest
3.Duuuuuużo 'znajdziek' - jest
4.Mnogość postaci do odblokowania (150) - jest
5.Ciekawa koncepcja (uniwerum Marvela + LEGO) - jest
6.Brak naglącego wątku głównego (robisz co chcesz, do fabuły przechodzisz kiedy chcesz) - jest
7.Dużo środków transportu (chodzenie, latanie, pływanie, jeżdżenie) - jest
8.
Nic tylko grać.
LEGO Marvel Super Heroes
Moderators: Alan Phipps, Moderatorzy polskiego forum
-
- Posts: 293
- Joined: Sat, 4. May 13, 13:59
LEGO Marvel Super Heroes
Po co brać życie na poważnie? I tak nie wyjdziesz z niego żywy...
"Neutrality means that you don't really care 'cause the struggle goes on even when you're not there, blind and unaware." ~2:40
"Neutrality means that you don't really care 'cause the struggle goes on even when you're not there, blind and unaware." ~2:40
-
- Posts: 6193
- Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
No nie wiem, dzieckiem byłem już daawno temu i po obejrzeniu filmiku, jakoś mnie nie kręci. Zbyt dziecinne i przesłodzone. Ale jeśli dla Ciebie to gra idealna, to gratulacje... tylko grać
.

I used to be a moderator like you, until I took an arrow to the knee.
Core i5-3570_3,4 GHz, 8GB 1600MHz, Asus GTX660TiOC 2GB, Audigy, Iiyama B2776HDS.
Core i5-3570_3,4 GHz, 8GB 1600MHz, Asus GTX660TiOC 2GB, Audigy, Iiyama B2776HDS.
-
- Posts: 293
- Joined: Sat, 4. May 13, 13:59
Fakt - trochę przesadziłem. Ale nadal wydaje mi się to strzał w dziesiątkę - idealnie w moje gusta. Zwłaszcza jeśli chodzi o ilość możliwości. W dzisiejszych czasach gry zazwyczaj prowadzą nas za rękę od checkpointu do checkpointu i tak przez 5-8 godzin do napisów końcowych. Osobiście wolę gry które przechodząc nawet 3-4 raz odkrywają coś nowego, lub aż się proszą żeby wracać do wcześniej ukończonych poziomów bo potrzeba tam było jakiejś umiejętności z końca gry. Dlatego właśnie uwielbiam Castlevanię - koniec fabuły to dopiero 20-30% ukończonej gry. A coś podobnego zazwyczaj zawarte jest w grach LEGO. Dodaj do tego Ogromny otwarty świat i masz wręcz murowany hit (przynajmniej jak dla mnie). Faktycznie jest to trochę zbyt 'przesłodzone' (jak wszystkie tego typu gry), jednak liczy się przyjemność grania. Jedyne czego się obawiam to zbyt niski poziom trudności ... jednak w razie czego odreguję to potem w Dark Souls II :P
Po co brać życie na poważnie? I tak nie wyjdziesz z niego żywy...
"Neutrality means that you don't really care 'cause the struggle goes on even when you're not there, blind and unaware." ~2:40
"Neutrality means that you don't really care 'cause the struggle goes on even when you're not there, blind and unaware." ~2:40